4. kurz - Online marketing

Online marketing

Kurzy byly vytvořené v rámci projektu č. CZ.1.07/3.2.11/02.0126 za podpory :logo

Kurz je zaměřen na představení online marketingu, optimalizaci webu pro internetové vyhledávače, typy online kampaní (včetně placených reklam, bannerů, odkazů, emailového marketingu, affiliate marketingu a okrajově i marketingu s využitím sociálních sítí). Na základě vědomostí o jednotlivých možnostech se kurz zaměří na tvorbu a implementaci online marketingové strategie a měření efektivnosti. Kurz bude realizován distančně pomocí webinářů.

pocitacObsah kurzu:

Teoretická část 

  • Typy online marketingových kampaní
  • Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
  • Tvorba a implementace online marketingové strategie
  • Měření efektivnosti a výsledků online marketingu
     

Praktická část:

  • Příklady využití online marketingových kampaní a jejich analýza
  • Skupinové a individuální prezentace a případové studie

Cíle kurzu:

Základní obecně vymezené cíle:
 

  • Posílit kompetence manažerů a podnikatelů v oblasti využití online marketingu ke zvýšení vizibility firmy
  • Osvojení si dovedností a taktik vedoucích k formování a implementace online marketingové strategie.
     

Konkrétní cíle vzdělávacího programu:

  • Pomocí prezentace seznámit studenty se možnostmi online marketingových kampaní.
  • Přiblížit studentům taktiky a strategie v této oblasti.
  • Seznámit studenty s rozdílnými situacemi z praxe a výběrem vhodné strategie.
  • Ukázat studentům praktické tipy a umožnit si vyzkoušení rozhodování na příkladech z praxe.
     

Počet účastníků: 12

Upřesnění cílové skupiny: manažeři a podnikatelé, zejména pracující v oblasti marketingu
Časová dotace: 16 hodin
Forma vzdělávacího programu: distanční formou série webinářů (2-hodinové webináře přes internet)

Cena: 500 Kč bez DPH

Nutná znalost angličtiny - celý kurz je vedený v angličtině.

Termíny webinářů: otevíráme průběžně,  více informací eva@nuerasoft.cz                                   :

 

Lektorka:

Lana Goldenberg, MBA

Lana Goldenberg is an Internet consultant, coach and producer with a specialty in helping small businesses be seen and be found online.

Lana’s team brings expertise in the latest Internet strategies and marketing techniques, including Website Development, Brand Identity, Advertising, Search Engine Optimization, Copywriting and Social Media Marketing. Lana’s unique ability is to strategically incorporate these diverse areas of expertise, as needed, into her clients' vision and business goals. As the “Internet Producer,” Lana saves time and money by assembling and overseeing the best resources to produce and carry out the clients’ desired vision.

Prior to launching the consultancy, Lana enjoyed a successful career in Marketing and Product Management at organizations ranging from Internet startups to Fortune 50 corporations.

Lana supports clients via consulting on individual projects as well as training for teams and organizations. Lana holds an MBA from UCLA and a B.A. from UC Berkeley. She is based in Southern California and works with clients worldwide.
 

REGISTRACE DO KURZU