3. kurz - Marketing s využitím sociálních sítí a rozvoj podnikání

Marketing s využitím sociálních sítí a rozvoj podnikání

Kurzy byly vytvořené v rámci projektu č. CZ.1.07/3.2.11/02.0126 za podpory :logo

Kurz se zaměří na využití platforem sociálních sítí a dalších platforem k získávání a udržení pozornosti zákazníků a klientů, ke zveřejnění informace o produktech a marketingových akcích, k získání zpětné vazby a zkvalitnění služeb zákazníkům. Kurz podpoří získání dovedností, jak pomocí internetu rozvíjet podnikání na zahraničních trzích.

pocitacObsah kurzu:

Teoretická část 

  • Sociální sítě a jejich využití v podnikání
  • Tvorba a implementace marketingové strategie s využitím sociálních sítí
  • Online taktiky vedoucí k zviditelnění firmy v zahraničí
     

Praktická část:

  • Příklady marketingového využití sociálních sítí a jejich analýza
  • Skupinové a individuální prezentace a případové studie
     

Cíle kurzu:

Základní obecně vymezené cíle:

  • Posílit kompetence manažerů a podnikatelů v oblasti využití sociálních sítí k marketingu mimo území ČR
  • Osvojení si dovedností a taktik vedoucích k formování a implementace marketingové strategie s využitím sociálních sítí.
     

Konkrétní cíle vzdělávacího programu:

  • Pomocí prezentace seznámit studenty se sociálními sítěmi a jejich specifiky.
  • Přiblížit studentům taktiky a strategie v této oblasti.
  • Seznámit studenty s rozdílnými situacemi z praxe a výběrem vhodné strategie.
  • Ukázat studentům praktické tipy a umožnit si vyzkoušení rozhodování na příkladech z praxe.
     

Počet účastníků: 12

Časová dotace: 16 hodin
Forma vzdělávacího programu: distanční formou série webinářů (2-hodinové webináře přes internet)

Nutná znalost angličtiny - celý kurz je vedený v angličtině.

Cena: 500 Kč bez DPH

Termíny webinářů: otevíráme průběžně,  více informací eva@nuerasoft.cz                              

Lektorka:

Lana Goldenberg, MBA

Lana Goldenberg is an Internet consultant, coach and producer with a specialty in helping small businesses be seen and be found online.

Lana’s team brings expertise in the latest Internet strategies and marketing techniques, including Website Development, Brand Identity, Advertising, Search Engine Optimization, Copywriting and Social Media Marketing. Lana’s unique ability is to strategically incorporate these diverse areas of expertise, as needed, into her clients' vision and business goals. As the “Internet Producer,” Lana saves time and money by assembling and overseeing the best resources to produce and carry out the clients’ desired vision.

Prior to launching the consultancy, Lana enjoyed a successful career in Marketing and Product Management at organizations ranging from Internet startups to Fortune 50 corporations.

Lana supports clients via consulting on individual projects as well as training for teams and organizations. Lana holds an MBA from UCLA and a B.A. from UC Berkeley. She is based in Southern California and works with clients worldwide.
 

REGISTRACE DO KURZU