2. kurz - Ohodnocení podnikatelských příležitostí

Ohodnocení podnikatelských příležitostí v angličtině

Kurzy byly vytvořené v rámci projektu č. CZ.1.07/3.2.11/02.0126 za podpory :

logo

Kurz je zaměřen na rozvoj schopnosti ohodnotit jakoukoliv podnikatelskou příležitost a rozhodnout se, zda stojí za to investovat do další analýzy a případně i realizaci nápadu. Kurz se zaměřuje na rozlišení mezi „nápady“ a „hodnotvornými příležitostmi“ Analyzuje finanční i ostatní předpoklady pro ohodnocení příležitostí a hledání možností pro rozvoj podnikání. Kurz bude realizován prezenčně v Mladé Boleslavi.

manazeriObsah kurzu:

Teoretická část: 

  • Zdroje inovací a analýza obchodního prostředí
  • Rozpoznání a ohodnocení příležitosti
  • Finanční a nefinanční aspekty rozhodování
  • Techniky pro ohodnocení strategie

Praktická část:

  • Příklady podnikatelských příležitostí a jejich analýza
  • Skupinové a individuální prezentace a případové studie

Cíle kurzu:

Základní obecně vymezené cíle:

  • Posílit kompetence manažerů a podnikatelů v oblasti odhalení a ohodnocení podnikatelských příležitostí.
  • Osvojení si dovedností a taktik vedoucích k rozhodnutí o dalším postupu.
     

Konkrétní cíle vzdělávacího programu:

  • Pomocí prezentace seznámit studenty s teorií ohodnocení podnikatelské příležitosti.
  • Přiblížit studentům taktiky a strategie vhodné při rozhodování.
  • Seznámit studenty s rozdílnými situacemi z praxe a výběrem vhodné strategie.
  • Ukázat studentům praktické tipy a umožnit si vyzkoušení rozhodování na příkladech z praxe.
     

Upřesnění cílové skupiny: manažeři a podnikatelé, zejména pracující v oblasti rozvoje podnikání a strategie

Počet účastníků: 12
Časová dotace: 8 hodin + 45 minut individuální konzultace

Cena: ceník pro firmy, jednotlivce a skupiny - kontaktujte: eva@nuerasoft.cz

Forma vzdělávacího programu: prezenční
Termín: možnost termínů pro jednotlivé firmy a konání v místě firmy, více na mailu: eva@nuerasoft.cz

Místo: Mladá Boleslav

Lektorka: 

Ing. Michaela Tilton, MBA

Michaela vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a poté odešla na 11 let do USA, kde vystudovala management na Kalifornské universitě v Los Angeles a zastávala různé manažerské funkce ve firmách zaměřených na komunikační technologie.

Svou kariéru začala v Los Angeles v marketingu v jednom z největších online maloobchodních prodejců své doby - eToys.com. Poté pracovala jako ředitelka marketingu ve firmě New.net založené známým internetovým inkubátorem Idealab! Po přemístění na východní pobřeží USA, pracovala jako produktová manažerka pro mobilního operátora Sprint Nextel, poté působila v realizačním teamu pro merger a pak přešla do oddělení strategie, kde vedla tým specializující se na ohodnocení podnikatelských příležitostí v různých oblastech produktů a služeb.

V roce 2006 se stala maminkou a o rok později se vrátila do Čech, kde se začala věnovat programům vzdělávání dětí v raném věku, vede firmu spolupracující s více než 100 lektory, sama se věnuje lektorské činnosti, tvorbě a strategickému vedení portfolia vzdělávacích produktů jejichž nabídku  rozšířila od raného dětství až po seniory.

REGISTRACE DO KURZU