1. kurz - Obchodní vyjednávání

Obchodní vyjednávání v angličtině

Kurzy byly vytvořené v rámci projektu č. CZ.1.07/3.2.11/02.0126 za podpory :

logo

Kurz je zaměřený na teoretické a praktické stránky vyjednávání s obchodními partnery. Cílem kurzu je ukázat profesionálům v oblasti nákupu, prodeje nebo jiných oblastí podnikání, jak získat sebejistotu a výrazně tak zlepšit měřitelné výsledky vyjednávání jako jsou zkrácení doby vyjednávání, zjištění vyšší hodnoty od dodavatelů, udržení nebo dokonce zvýšení prodejních marží při jednání s odběratelem.

manazeri

Obsah kurzu:

Teoretická část

  • Teorie vyjednávání
  • Typy vyjednávacích situací
  • Taktiky a strategie

Praktická část:

  • Příklady vyjednávacích situací – hraní rolí a rozbor výsledků
  • Simulace obchodního vyjednávání
  • Analýza výsledků, zkušeností, diskuze

Cíle kurzu:

Základní obecně vymezené cíle:
 

  • Posílit kompetence manažerů a podnikatelů v oblasti obchodních vyjednávání se zahraničními partnery.
  • Osvojení si dovedností a taktik vedoucích k úspěšnému výsledku při vyjednávání.
  •  
  • Konkrétní cíle vzdělávacího programu:

 

  • Pomocí prezentace seznámit studenty s teorií vyjednávání a vyjednávacími taktikami
  • Přiblížit studentům rozdíly ve vyjednávání dané typem vyjednávací situací a kulturním prostředím
  • Seznámit studenty s rozdílnými situacemi z praxe a výběrem vhodné vyjednávací metody.
  • Ukázat studentům praktické tipy a umožnit si vyzkoušení vyjednávání pomocí hraní rolí.
     

Počet účastníků: 12
 

Upřesnění cílové skupiny: manažeři a podnikatelé, zejména v rolích nákupu, prodeje a strategie. 

Časová dotace: 8 hodin + 45 minut individuální konzultace
 

Forma vzdělávacího programu: prezenční
 

Termín: možnost termínů pro jednotlivé firmy a konání v místě firmy, více na mailu: eva@nuerasoft.cz

Cena: ceník pro firmy, jednotlivce a skupiny - kontaktujte: eva@nuerasoft.cz

Místo: Mladá Boleslav

Lektorka: 

Ing. Michaela Tilton, MBA

Michaela vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a poté odešla na 11 let do USA, kde vystudovala management na Kalifornské universitě v Los Angeles a zastávala různé manažerské funkce ve firmách zaměřených na komunikační technologie.

Svou kariéru začala v Los Angeles v marketingu v jednom z největších online maloobchodních prodejců své doby - eToys.com. Poté pracovala jako ředitelka marketingu ve firmě New.net založené známým internetovým inkubátorem Idealab! Po přemístění na východní pobřeží USA, pracovala jako produktová manažerka pro mobilního operátora Sprint Nextel, poté působila v realizačním teamu pro merger a pak přešla do oddělení strategie, kde vedla tým specializující se na ohodnocení podnikatelských příležitostí v různých oblastech produktů a služeb.

V roce 2006 se stala maminkou a o rok později se vrátila do Čech, kde se začala věnovat programům vzdělávání dětí v raném věku, vede firmu spolupracující s více než 100 lektory, sama se věnuje lektorské činnosti, tvorbě a strategickému vedení portfolia vzdělávacích produktů jejiž nabídku  rozšířila od raného dětství až po seniory.

 

REGISTRACE DO KURZU